DEBUG ON

Kajian Kepuasan Pelanggan Terhadap Sistem eSPA


TahapLemahSederhanaBaikCemerlang
Skala1234

BILBahagian / Soalan1234
A KEPUASAN PENGGUNA  
- Pada pandangan anda, sejauh manakah tahap kepuasan pengguna sistem  
I Mesra pengguna
II Mudah digunakan
III Mudah dicapai
IV Mudah difahami
B CAPAIAN SISTEM  
- Sejauh manakah tahap kepuasan pengguna terhadap ketepatan masa sistem  
I Paparan maklumat dalam masa yang diperlukan
II Respon sistem sangat baik dan pantas.
III Maklumat sentiasa dikemaskinikan
C SOKONGAN PERKHIDMATAN  
- Sejauh manakah tahap kepuasan pengguna terhadap sokongan dan bantuan perkhidmatan  
I Tempoh maklumbalas cepat
II Maklumbalas terhadap aduan yang diberi memuaskan
III Pentadbir sistem mempunyai kemahiran dan pengetahuan dalam menyelesaikan masalah.
IV Penyelesaian masalah yang diambil oleh pentadbir adalah berkesan.
D ULASAN/KOMEN KESELURUHAN SISTEM  
- Cadangan untuk penambahbaikan